Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đokovići, politika, sport i ostale igre

Komentari (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 26 mart 2010 14:58
Vozi Miško
Ne ulazim u to da li autorovo viđenje ovog slučaja u potpunosti odgovara činjenicama. Ali, bilo kakav ugovor, bilo gde u svetu, VAŽI i posle isteka datuma unetog u ugovor, ako se nijedna strana povodom isteka ugovora ne oglasi. Primer je i ugovor koji Manojlo Vukotić ima sa VAC-om, a za koji on tvrdi da je PREĆUTNO istekao. A takva kategorija ne postoji...

Da se politika meša u svaki projekat u Srbiji je dobro poznato, da se odnos snaga na političkoj sceni menja sa vremena na vreme, takođe je dobro poznato. Pa i da investitori o tome vode računa. U ovom slučaju je to "Femili sport". I Divac i Kusturica dobro znaju zašto su na vrućem terenu morali da odustanu od nekih svojih zamisli.

Mislim da su samo u Srbiji ljudi skloni da odustajanje investitora od nekog projekta tumače kao isključivo loš i negativan čin, mada je u najčešćem slučaju reč o promenjenim ekonomskim uslovima i sasvim opravdanom izbegavanju slabo profitnih prijekata.
Preporuke:
0
0
2 petak, 26 mart 2010 15:21
Lajavi
Djokoviću kao teniseru i kao čoveku svaka čast, ali Đokovići kao poslovni ljudi, e to je već drugi padež.
Preporuke:
0
0
3 petak, 26 mart 2010 15:34
milan k
Srdjana đokovića treba izbegavati u širokom luku.
Preporuke:
0
0
4 petak, 26 mart 2010 15:43
Pavle
Koliko još Đokovića, Divaca i Kusturica treba da prođe kroz Kragujevac da bi se Vlasi setili u kom grmu leži zec.
I Tadić je dao besu da neće na brdo kraj Kranja, baš kao što nije otišao da čestita Josipoviću, ali gle čuda... Eto njega na Krku, očekujem ga i u Ljubljani, ili nekom drugom mestu sa Slovencima.
da li nam nedostaju još neki Šarići, Subotići, Miškovići i ini da bi shvatili da zeca treba tražiti u Vladi (Skupštini), a ne u grmu...
Preporuke:
0
0
5 petak, 26 mart 2010 15:51
Goran Jevtović
Čestitke autoru, sasvim solidna analiza.
Meni lično, više je muka od nastojanja naših najistaknutijih sportista (da ih nenabrajam) i njihovih "familija" da pokrenu silne "biznise" po ovoj napaćenoj zemlji.

Tako je to sve gordo, razmaženo, jadno. Strašno.
Preporuke:
0
0
6 petak, 26 mart 2010 15:54
simonida
NOLE, samo napred! jedino mi Ti daješ snagu i to divno osećanje da sam SRBKINjA!
Preporuke:
0
0
7 petak, 26 mart 2010 16:20
Danski Srbin
Ni mene ni moju suprugu sport nikad nije interesovao, do iznenadnih uspeha Noleta,Jelene,Ane,Janka, Troickog i sada Filipa.Tek kad sam se zainteresovao za tenis, saznao sam za Jelenu Dokic, njen uspeh, pad i tragiku njene familije.
Ne treba posebna pamet da se sagleda, da te mlade osobe u svoj uspeh, pored talenta, imaju ugradjeno angazovanje njihovih roditelja.
Tek kad se uspeh pokaze, nastupaju grebatori svake vrste: politicki, treneri koji bi(kao u Dokic slucaju)da izbace oca trenera da bi preuzeli "masnu koku", zatim dolaze,kad se radi o devojkama, svetski plejboji i ostali koji bi da se zakite tudjom slavom i uspehom.
Rezultat je tuzna istorija Jelene Dokic i njenog oca, kome su zajedno sa cerkom ,uzeli godine mukotrpnog treniranja i nade u njen uspeh.
Kako zivim u Danskoj poznat mi je slucaj Karoline Vozniacki.Oni su poljska familija doseljena u Dansku. Nju otac trenira i brine se o njenoj karijeri. I ovde su preko zute stampe pokusali da oca odstrane,navodno,da bi njeno treniranje preuzeli profesionalci. I pored toga sto je politicki koriste ,kao veliku Dansku teniserku, ona i otac su odbili sve te ponude.
Jos nesto smo primetili da ,zamislite, kad Nole igra, danski komentatori za njega imaju samo pohvale.
Nasuprot tome, kad njegov mec pratimo na nasem TV, primetili smo da nasi komentatori hvale njegove uspehe "na pola usta" i stalno govore sta bi Rafa uradio, kao Nole je OK ali Rafa je Rafa. Padalo mi je na pamet da su to neki bivsi,neuspeli,teniseri cija zavist ne moze da svari Noletov svetski uspeh.
Nesto kao: "niko u svom selu nije postao vladika"
Izgleda da je ovaj i u svom i u ostalim selima.
Glupiranje predsednika opstine Kragujevac da gradski park izdaje na 99 godina je samo znak da on nije za taj posao.
Steta sto je u tu neprijatnu epizodu upleo Noleta i njegovu familiju.
Zalosno je da ne umemo da se ponasamo ni u zlu ni u dobru.
Preporuke:
0
0
8 petak, 26 mart 2010 16:37
Darko Stanojević
Novak Đoković, koji se tokom celog ovog postupka dostojanstveno držao i nije se oglašavao, pogotovo ne politički, svakako nije zaslužio da mu bilo ko i bilo gde, bilo šta zameri. Uživajmo u Noletovom putu na svetski teniski vrh svi skupa.


Ma gotiva jedna, nit' luk jeo, nit' luk mirisao.

Da baš ne UŽIVAMO u svoj toj "nevinosti bez zaštite"!
Preporuke:
0
0
9 petak, 26 mart 2010 18:30
DHSS-ovac
Gospodin Puric je zaboravio da je Srbija pravna drzava. To sto je Novak poznati sportista, svakako ne znaci da njegov otac i stric mogu da ajdukuju po Srbiji kako oni zele. Uostalom kad su toliko posteni cemu Monako i izbegavanje poreza?
No pre nego sto ospete drvlje i kamenje na mene, da napomenem da se argumenti o patriotizmu ne racunaju, jer ga doticni skupo naplacuje!

Pozdrav,

DHSS-ovac!
Preporuke:
0
0
10 petak, 26 mart 2010 19:17
Dejan
Nisam baš upoznat sa slučajem.

Ali svi ti roditelji se pozivaju na to da ih država nije pomagala dok su njihova deca postajala vrhunski teniseri, pa ništa njoj i ne duguju (recimo porez - svi imaju prebivalište u Monte Karlu).

U redu, mada ni druge tenisere njihove zemlje nisu pomagale. Možeš da odeš kod Nika Boletijerija, pa vidi kakve ti on uslove nudi.

Nejasno je zašto država ima potrebe da bude velikodušna prema rezidentima Monte Karla. Novak,Jelena, Ana i ostali igraju za sebe.

Mi ćemo ih voleti i podržavati kao naše zemljake, ali nema tu sad trampe - ja reprezentujem Srbiju, tražim da mi se da to, to i to, plus da Nebojša Višković ne komentariše tenis, inače...

Inače šta?

Monika Seleš je zaboravljena onog momenta kad je uzela američko državljanstvo, kao što niko ne spominje očajne rezultate "Britanca" Aleksa Bogdanovića.

Ko voli Srbiju, nek` je voli, ali nema privilegija.

Divac se maltene uvredio kad mu je stigao poziv u vojsku. Siguran sam da bi mu Vojska Srbije omogućila da kao fol "odsluži" vojni rok. On od bahatosti nije hteo da pristane ni na šaradu.

Da li iko ozbiljno misli da bi Divac na jutarnjoj smotri radio gimnastiku i "zibao"?

Kriva je prvenstveno država, koja dopušta te dvostruke standarde. Novak je 2. teniser na svetu, sjajan momak, ali kao ni bilo koji njegov nepoznati vršnjak, nije iznad zakona i pravila koja važe za sve nas.
Preporuke:
0
0
11 petak, 26 mart 2010 20:04
thinking maize
@DHSS-ovac. Srbija pravna država?! Ha, ha, ha, ha... Baš ste me dobro nasmejali! No, da Vas pitam nešto poštovani DHSS-ovac, jeste li se Vi
"prešaltovali" u humoriste ili mi se samo čini?! Nastavite samo, to Vam "ide" bolje nego politika! Čovek treba da se drži prirodnog talenta, a ne da muči sebe! Ko zna, možda Vam i uspe!? Jeste li čuli da je jedna italijanska književnica izjavila da stvaralaštvo beogradskog aforističkog kruga predstavlja nešto najbolje u evropskoj književnosti zadnjih par decenija?! Ako krenete tim putem, možda se pridružite Vladimiru Jovićeviću-JOVU, Aleksandru
Baljku i drugima... Možda donesete Srbiji i Nobela za književnost?! Verujte, HUMOR VAM STVARNO IDE! Nastavite tim putem čoveče, nemojte se majati politikom... Nemojte gušiti sebe i...
Preporuke:
0
0
12 petak, 26 mart 2010 20:32
Goran Jevtović
No pre nego sto ospete drvlje i kamenje na mene, da napomenem da se argumenti o patriotizmu ne racunaju, jer ga doticni skupo naplacuje!

E, pa, nasmejaliste me onako, baš!
Komentar inzvaredan i na mestu. Potpisujem svako slovo. Odlično.

Srdačan pozdrav.
Preporuke:
0
0
13 petak, 26 mart 2010 20:45
Milan
Gospodine DHSS-ovac, nije Novak Đoković zaradio novac u Obrenovcu, pa rešio da utaji porez i odnese ga u Monte Karlo. Čoveče sa sedam godina je otišao u Nemačku, u školu tenisa kod Nikole Pilića. Moglo je da se završi loše po Noleta, ali na njegovu sreću dobro se završilo. Nole ima uspeh, ima slavu, a bogami ima novce. Gde će ih držati i trošiti to je njegova stvar i njegove porodice. Ja bih volio da ih troši kod nas u Srbiji, plaćao bi porez na kupljenu robu, invesrirao u objekte i opet plaćao porez, a verovatno i zaposlio izvestan broj mladih ljudi. Nole i Srđane želim vam svako dobro, i pazite kako trošite novce koji nisu pali s neba.
Preporuke:
0
0
14 petak, 26 mart 2010 20:50
Milan
Gospodine DHSS-ovac, nije Novak Đoković zaradio novac u Obrenovcu, pa rešio da utaji porez i odnese ga u Monte Karlo. Čoveče sa sedam godina je otišao u Nemačku, u školu tenisa kod Nikole Pilića. Moglo je da se završi loše po Noleta, ali na njegovu sreću dobro se završilo. Nole ima uspeh, ima slavu, a bogami ima novce. Gde će ih držati i trošiti to je njegova stvar i njegove porodice. Ja bih volio da ih troši kod nas u Srbiji, plaćao bi porez na kupljenu robu, invesrirao u objekte i opet plaćao porez, a verovatno i zaposlio izvestan broj mladih ljudi. Nole i Srđane želim vam svako dobro, i pazite kako trošite novce koji nisu pali s neba.
Preporuke:
0
0
15 petak, 26 mart 2010 21:53
Draguna -Užice
Novak se VRLO POLITIČKI opredelio!

PRVO - nije došao da proslavi osvojenu Gren slem titulu, VEĆ JE OSTAO U Australiji, pa došao "SA ZADRŠKOM" nedelju dana posle, i bio je doček kakav je bio.

TO NIJE BIO DOČEK, ljudi u Srbiji nisu proslavili ni jednu Gren slem titulu, NIJE BILO USHIĆENJA, POISTOVEĆENjA, VELIČANjA Novaka, Srbije, POBEDE, ništa, nije BILO PROČIŠĆENjA.Nije!

DRUGO - Novak se zadržao u Australiji navodno da ne bi bio politički zloupotrebljen,izmanipulisan....A JA PITAM ZA KOGA NOVAK IGRA ? Da li za političare, da li su oni BITNI?

A ONDA JE BIO IZMANIPULISAN --- JER , kako objasniti da se SLIKAO sa glasačkom kutijom / a ne teniskim reketom/ i dedom, NA NASLOVNOJ STRANI Sportskog žurnala !!!!????

ŠTA ĆE u Sportskom žurnalu Novak sa GLASAČKOM KUTIJOM?

TO JE POLITIČKA opredeljenost i.....posle toga su NARAVNO STIGLI TERENI, sada će i ,verovatno ,vlasništvo nad tim terenima.....

A SEĆAM SE KADA JE PROTIV porodice Dokić svašta pisano u Beogradu, i lepljeni strahotni plakati po Novom Beogradu i Zemunu....NARAVNO, ČOVEK JE ostao svoj, IZJASNIO SE U demokratskoj Srbiji da je ZA RADIKALNU STRANKU i ŠEŠELjA a onda je ostao bez terena i ...sada je u zatvoru.

ALI, BAR NIJE DOZVOLIO DA BUDE POLITIČKI izmanipulisan, zloupotrebljen,nije dozvolio da promeni mišljenje zbog para i tenisa, I NIJE SE PRODAO zbog tenisa i teniskih terena, i para, NIJE, NIJE...I svaka mu čast. JEDNOSTAVNO Čovek, sa svim vrlinama i manama i nadasve svoj, otac Jelene Dokić,vozač, Srbin ,koji je SAM SVOJU ĆERKU DOVEO DO 4. MESTA na svetu, u prestižnom i buržujskom sportu kakav je tenis.

A ONDA SU ONI KOJI TO Čovek /sa velikim Č/ nisu mogli da podnesu, počeli da ga ruše.....uz svesrdnu pomoć DOMAĆIH TRAGAČA.
Preporuke:
0
0
16 petak, 26 mart 2010 22:04
Aleksa
Vrlo koretan clanak. Mislim da su sasvim u pravu potpisnici peticije, protiv unistavanja Velikog parka i pretvaranja jedinog gradskog parka u poslovno trzni centar. To je neshvatljiva drskost lokalne vlasti i onih koji su hteli to da uzurpiraju. Tako nesto se nigde u svetu ne radi, niti bi ikome moglo pasti na pamet da pocini takav ekoloski i civilizaciski zlocin prema svojim sugradjanima. Dokovici su dobrodosli u Kragujevac, kao i svi dobronamerni ljudi, pogotovo investitori, i mogli su dobiti plac na par stotina metara od parka gde im niko ne bi zamerio pa da si im dali i besplatno zemljiste. Park se ne poklanja nikome, ma ko da je u pitanju. Zamislite u Beogradu da vlast da Tasmajdan, Botanicku bastu, Adu... Vidicu, D. Stankovicu, Divcu, Cavicu, na sta bi grad licio. Naravno, to niko i ne pomislja, niti bi iko normalan to i uzeo, cak i da mu neko ponudi. Nole je vrstan sportista i vrlo pristojan momak, sto se ne bi moglo reci za oca i strica koji su pokusali da uzurpiraju park, naravno na predlog Gradonacelnika.
Preporuke:
0
0
17 petak, 26 mart 2010 22:52
Pera
A može li dva ATP turnira u Srbiji?Jedan na Tašmajdanskom parku,jedan u kragujevačkom.I vuci siti i ovce u velikom broju.
Preporuke:
0
0
18 petak, 26 mart 2010 23:56
tenn
Pisac teksta je analizom ukazao na političke igre. Nažalost mi ne možemo bez tih igranki. Igranke i virtuelna priča traju posebno od 2000 do sada. Prvo su za sve neuspehe ili neizvršena obećanja bili krivi ostaci režima Miloševića ( a sada bez njih ne mogu), pa ekonomska kriza, a sada opozicija i to selektovna. takvu tezu stalno govore glasnogovornici brižnog predsednika, taj metod su prihvatili i tako se ponašaju predstavnici Gradske vlasti u Kragujevcu koji idu i dalje pa im ne odgovara ni sredstva informisanja koji ne pišu po diktatu. Sada su na redu pojedinci. Svi su krivci što "Femili sport" nije otpočeo da gradi sportsko rekreativne poslovno stambene objekte (SRPSO). Niko od Grdaske vlasti se ne oseća odgovornim što "Femili sport" nije u 2009. uradio ništa i kada je vlast upitana šta se to dešava sa "poklonjenim" zemljištem, zašto se ne gradi ispao je problem, sam vlasnik "Femili sport" ( a to nije Novak) nije ni jednog momenta dao odgovor zašto nije u zakonskom roku podeno ugovor poreskoj upravi i platio porez na prenos apsolutnih prava, pa nije se uknjižio. Te dve stvari su osnovni preduslov da bi i suštinski ugovor bio potpun validan i prestvljao osnov i pravne preduslove da dobije odgovarajuće dozvole. Sada bi mogao da kaže evo ja sam sve urdaio u zakonskom roku, ali je kriza uticala da otpočnem sa izgrdanjom. Tada bi mogli da poverujemo u iskrenost vlasnika. Ovako, za 12 meseci nije uradio ništa, pa ni platio obavezan porez stvara sliku o tome da je neiskren. Ko je vršio pritisak na vlasnika "Femili sporta" da ne plati obavezan porez, ko je stalno pominjao "Femili sport" u prvih 12 meseci, samo aktuelni gradonačelnik dajući građanima lažna obećanja ili je na taj način opominjao vlasnika "Femili sport" na preuzete obaveze? Da nije možda neko drugi kriv za navedeno? Doduše, možda je to trebalo da uradi neko u Gradskoj upravi, pa da i porez plati? I još jednom treba naglasiti da je vlasnik "Femili sport" otac Novaka, što bi rekli da Novak nema ništa sa predmetnim ugo
Preporuke:
0
0
19 subota, 27 mart 2010 00:15
Đorđe
O čemi vi ljudi pričate? Kako to Novak skupo naplaćuje patriotizam? Možda mestom u upravnom odboru javnog preduzeća. Da li mu je država iz budžeta isplatila novac na lepe oči radi putovanja i snimanja muzičkog albuma?
Priča sa Velikim parkom je puna poluistina. Deo koji je predviđen za tenisku akademiju je polubetonska, neosvetljena ledina sa otpadom, bačenim flašama i upotrebljenim špricevima. Ako je od ovakve lepote neko hteo da napravi teniske terene sa pratećim objektima komercijalne namene sa namerom da zaradi novac, to je trebalo podržati. Da se mladi ljudi zaposle, da se deca okrenu sportu, da grad dobije novi sadržaj od kojeg bi se u gradsku kasu slivao novac i za nove zelene površine...ali ne, to bi bio ekološki zločin jer naknadno se ne mogu na drugom mestu u Kragujevcu zasaditi nova stabla umesto posečenih. Napraviti teniske terene na pomenutoj lokaciji, je i civilizacijski zločin jer moglo se sve to izmestiti par stotina metara dalje, u spomen park ili u centar grada.
Pitanje cene zakupa - ruski milijarder Lebedev je kupio britanski časopis za jednu funtu.
Da li ste čuli za grinfild ulaganja? Ne?
Na kraju, nije bitno da li su Đokovići bili ozbiljni u nameri da ostvare svoje poslovne planove i da li su imali novca za takav poduhvat. Ono što je važno je borba protih duha palanke koji je u ovom slučaju izbio u prvi plan.
Preporuke:
0
0
20 subota, 27 mart 2010 06:57
tenn
Poštovani Đorđe,
Prihvatam samo deo navoda kada govoriš o poluistinama, to pre svega Gradonačelnik i ljudi oko njega i govori vlasnik "Femili sport". A one su, zašto ništa u roku od 12 meseci nije urađeno kada se govori o realizaciji Ugovora? Ko je to sprečio. Problem je nastao posle proteka roka kada se videlo šta je ograđeno i ta ograda je podignuta bez ikakve dozvole. Voleo bi da i Vi negde ogradite tuđe imanje i da nemate bilo kakvu posledicu?! Podržavam delimično i vaš stav oko poslova i ulaganja. Po tome smo mogli i plato pored "Krsta" u centru da damo da neko grdai. Znači nije porblem investiranja nego je problem lokacia. A to što je predmetni porstor zapušten, to je sramota gradskih vlasti. Upućujem vam da nekad uzmete i pogledate Urbanistički projekat iz 2003 za taj deo grada i vidite šta je sve bilo predviđeno. Znači Đorđe, nije dobro vršiti bilo kakvu selekciju investitora. Zašto u indusrijskoj zoni nismo dali isto tako jeftino zemljište sa idejom da dođu svetski brendovi, zašto Divcu nismo dali isti popust, da li je Divac manje zalužan sportista za Srbiju,možda manje poznat i voljen?
Preporuke:
0
0
21 subota, 27 mart 2010 08:06
Mira
Autor je zaboravio da pomene možda najvažniju stvar.Đokovićima je nuđeno da akademiju naprave samo dve tri stotine metara van parka a oni na to nisu pristali.Da su to uradili ceo Kragujevac bi bio uz njih.Ja lično sumnjam da su posle dobijanja ili plaćanja placa u Beogradu oni mislili da bilo šta ozbiljno u tenisu rade u Kragujevcu.Druga je stvar sa nekretninama ako bi se eventualno ponovilo grabež za njima.
Preporuke:
0
0
22 subota, 27 mart 2010 08:37
Kiza
Nemam misljenje o Djokovicima ili njihovom odnosu prema Srbiji. Zelim samo da izrazim da nigde u normalnom svetu nema vlasti koja moze centralni gradski park da pretvori u neki poslovni/sportski centar. Zato sto su parkovi pluca i srce svakog grada.

Jedini primer za koji sam cuo je od pre tridesetak godina u Manili, glavnom gradu Filipina. Naravno, u to vreme su Filipini bili pod patronatom Amerike i jedna od najkorumpiranijih drzava na svetu (Markosova banana republika). Ista vlast je redom likvidirala levicare, pa je kradja jednog od gradksih parkova bila malenkost u poredjenju sa hiljadama 'nestalih'. Zar nije interesantno da u kaubojskoj drzavi Srbiji, u kojoj Amerikanci isto vladaju preko svojih klijenata, vlastima padaju na pamet slicne ideje?
Preporuke:
0
0
23 subota, 27 mart 2010 10:08
MP
@Đorđe :"Ono što je važno je borba protih duha palanke koji je u ovom slučaju izbio u prvi plan."
Bravo Đorđe.Borba protiv duha palanke počinje od obrazovanjem,što više znaš manje u tebi može da stanuje palanački duh.Bojim se da je baš u Kragujevcu taj palanački duh zavladao kad su njegovi stanovnici pristali da žive u krajnje despotskom sistemu gde je do skoro u maniru istočnjačkih tirana vladao Glavni gazda sa sve svojim čaušima.Znate da se kod gazde od ranog jutra išlo na poklonjenje,za do trivijalnosti banalnih stavri ,osim posla gde se za retke ostvarene "projekte" moralo na spisak koji verifikuje GG.Generacije koje ne svojom krivicom nisu bile u stanju da dođu do pravih informacija postale su lak plen kojekave pre svega političke "elite" koje su im nametale nekakve floskule poput "palanački duh" i time ih oslobađale potrebe da misle svojom glavom(u skladu sa činjenicama).Tačno je da ih je ta navodna "elita" sprečavala da do relevantnih informacija dođu,jer je sve pogotovo lokalne medije ucenjivala novcem koji je davala iz gradske kase(na razne načine).Srećom došlo je i vreme kad se preko Globalne mreže(a) može doći do mogućnosti da se saznaju činjenice kako ih vide razne strane.Proglašavati 14.000 mladih za nosioce palanačkog duha je smešno jer oni su upravo ti koji su u grad uneli duh 21 veka.
I na kraju u Kragujevcu postoje dva nedeljnika "Svetlost" i "Kragujevačke" koja sasvim drugačije vide događaje oko Đokovića.Normalno i dobro.Kome je stalo do objektivnosti mogao bi da u nemačkim(vlasnici kod kojih rade i novinari) novinama "NIN" pročita o toj temi članak G.Samardžića koji je kragujevčanin.
Preporuke:
0
0
24 subota, 27 mart 2010 10:13
hroničar
Ja navijam za Federera, veći je atleta, i ne plaća reket da bi ga štitio neko moćan u olimpijskom komitetu i teniskom savezu. O tom reketu je svojevremeno Martina Navratilova detaljno pričala i kome ga daje i u kom procentu. To je katolički lobi u Olimpijskom komitetu. Federer je protestant i on ne da svoj novac onome ko ga nije zaslužio. Đokoviću, ili Đokovićima je svejedno. Zar nije NOvak na turniru u Montrealu kad je spiker rekao da je Hrvat, prokomentarisao, "...ja sam iz Srbije, ali to je isto". E kad je isto, a kad zrelo razmislim, čemu predrasude, onda ja navijam za Federera.
Još nešto, plaća porez u Monaku, a od Beograda dobija besplatne placeve. Zamislite da Federer danas, ili Mekinro nekad od vlade i države Švajcarske ili SAD zatraži što i Đoković ili neko drugi od Srbije. Švedska je oderala Bjorna iako je u svetskom tenisu predstavljao više od Novaka.
Sve oko Đokovića je privatan biznis. Njegova humanitarna davanja, dao je kombi za dom zdravlja u Kosovskoj Mitrovici, su lepi i humani gestovi, njegov talenat je nesumnjiv, ali, alo, ljudi, to je biznis. Ali eto, nacionalno poniženi Srbi za gram nacionalnog ponosa daju što niko ne bi, čime se nepotrebno ponižavaju još više.
Vreme je da se zapitamo, u vezi tog reketa i uopšte korumpcije i lažiranja u sportu, gde to vodi? Ljudi se iskidaše navijajući, radujući se, tugujući, a utakmica nameštena, Klej dopingovan, mesto na rang listi kupljeno.
Folklor je zakon. Tamo treba voditi decu, da igraju, imaće dobru kondiciju, biće lepo građeni, družiće se i što je najvažnije neće ih niko trovati dopingom.
Preporuke:
0
0
25 subota, 27 mart 2010 12:48
Dejan
@ Danski Srbin

Pitanje je kako bi danski reporteri reagovali da im se Đokovićev otac uplitao u uređivačku politiku.

Kad je bio ATP turnir u Beogradu prošlog maja, Srđan Đoković je tražio da se ukloni komentator Nebojša Višković, jer, eto, nije dobro komentarisao Novakove mečeve.

RTS je pod ucenom popustio, a Višković je otišao na Sport klub.

Ja mislim da je Novak momak koji je sportista, fer i korektan, džentlmen je u porazu, i to je uvek znak fer čoveka.

Problem je što je takav u svetu. Kod nas na Dejvis kup meču protiv Amerike se ponašao kao DŽon Mekinro. Svi koji su gledali su videli razliku, izlomio je par reketa i samo kolutao očima na publiku, koja je bila malo bučnija.

Ne znam šta će da uradi u Splitu, kad mu lokalna publika priredi bučnu atmosferu, kao da je Tompsonov koncert.
Preporuke:
0
0
26 subota, 27 mart 2010 13:02
goran
lud narod
Preporuke:
0
0
27 subota, 27 mart 2010 13:45
Neško
Za "hroničara":
Navijaj i za Obamu ako hoćeš, na volju ti, ali nemoj da izmišljaš. Ja sam uživo gledao finale i proglašenje pobjednika i apsolutno se ne sjećam da je rekao da je to isto, a sigurno bih se sjetio da jeste.
Zato poturaj svoje obožavanje stranaca ispred domaćih sportista bez da opljuneš sve se pravdajući zašto tako činiš.
Preporuke:
0
0
28 subota, 27 mart 2010 14:54
svedočenje
27 subota, 27 mart 2010 12:45 Neško
Ja sam uživo gledao finale i proglašenje pobjednika i apsolutno se ne sjećam da je rekao da je to isto... - Ja se sećam da je rekao, ali ironično. I kad je preuzimao ogroman ček od Amerikanaca,promrmljao je "ovo ću uzeti ...", u smislu - uzeću vaše pare, ali ništa više od vas. Mislim da se posle okanuo polu-političkih upadica, i da se okrenuo zarađivanju novca.
Preporuke:
0
0
29 subota, 27 mart 2010 15:05
Đorđe
Stvar je jednostavna. Porodica Đoković je imala zamisao kako da uloži novac u gradu Kragujevcu. Kao i svi ulagači, vođeni su namerom da ostvare novčanu dobit. Gradske vlasti su bile saglasne sa tom idejom i iznele svoju ponudu. Jedan deo građana Kragujevca je mišljenja da je cela ta priča o teniskoj akademiji pogrešna. Umesto nje, njima je draža ledina IZNAD Velikog parka. Đokovići su se povukli. Kraj.
Nadam se da će na pomenutoj lokaciji, 14000 hiljada zelenih aktivista kao i do sada i u budućnosti uživati u trenucima za pamćenje. Pošto vidim da su društveno svesni i odgovorni, dakle nesebični, nadam se i da će svoje goste voditi na to prelepo mesto kojim se Kragujevac može ponositi.
p.s. 14 ili 14000 svejedno je...da li je neko razmišljanje i delovanje prožeto palanačkim duhom, ne zavisi od broja ''mislilaca'', već od pristupa temi i posledica proisteklih iz zauzetog stava.
...poštovani ten - industrijska zona je planirana za industrijske pogone, ne za teniske terene.
Preporuke:
0
0
30 subota, 27 mart 2010 17:06
Neško
I samo još jedan dodatak (za hroničara): Molim te nemoj da pričaš o Švedskoj i Bjornu B pošto vidim da pojma nemaš. BB je baš suprotan primjer od toga kakvim ga ti želiš prikazati jer je recimo bio prenio vlasništvo BB zaštitnog znaka na roditelje, osnivao i osniva firme po inostranstvu, ima kuću i živi u Švedskoj, a prijavio je mjesto boravka u inostranstvu (za to su ga poreski organi dobro oglobili kad mu to nisu priznali), ima istoriju propalih firmi koje nisu plaćale račune dobavljačima pa čim zagusti - likvidacija itd.
Bavi se ti svojim Federerom, a ostale stvari ostavi na miru jer i ćorava koka nešto ubode, dok ti vala ni to.
Preporuke:
0
0
31 subota, 27 mart 2010 17:24
Neško
Za Dejana:

E pa u Danskoj nema razloga da se upliću (kao recimo ni u Švedskoj gdje su više glorfikovali Karolinu još dok nije ni turnir osvojila, a pomenuli nisu da je recimo JJ postala borj jedan, slično za pobjede Đokoviđa nad brojem 1 i 2 itd) jer su svi komentatori dobro domaće nastrojeni.
U Srbiji ne valja kad se Đokovići miješaju u (uređivačku) politiku, ali zato to mogu svi drugi od zadlje šuše u nekom ministarstvu, lokalnim valstima pa do Predsednika i ljegovih tsv. savjetnika.
Hoćeš pravo prenosa? Može ali pod tim i tim uslovima. Ne sviđa ti se, pa pusti još koju epizodu otpisanih.
Mislim dokle je došlo pa vam Đoković(i) smetaju.
A šta će da uradi u Splitu?
Pa za inat da pobijedi. A šta ti misliš?

p.s. Vidim da baš ne pratiš Đokovićeve igre u inostranstvu pa pričaš kako se nekad nervozno ponaša samo u Beogradu. Mani ne smeta (mada bih volio da nije tako) jer nikada ne prelazi granicu pristojnosti i UVIJEK je korektan prema protivnicima bez obzira da li gubi ili dobija.
Preporuke:
0
0
32 subota, 27 mart 2010 17:34
Smiljanski
Zaista svaka čast Novaku za sve uspehe,i vrlo smo ponosni na njega.Međutim,činjenica da se njegov otac krajnje bahato,i kabadahijski ponaša,i nanosi mu veliku štetu.Naravno da su zaradili pare,pre svega svojim velikim odricanjem,i bez pomoći države.Ono što mi smeta je to što se ovo stalno naglašava,i ispada da smo svi krivi zbog nečega,i treba da se izvinimo porodici Đoković.Njihova je stvar šta će i gde s parama,ali ako su patriote trebalo bi da barem deo ulože u Srbiju,a ne da tako brzo odustaju,i nameću svima nama osećaj krivice.Nije samo Kragujevac Srbija,ima još gradova koji bi oberučke prihvatili ponudu porodice Đoković.Očigledno da je da se ovde mnogo kalkuliše,kao što to Nole radi,kad strogo vodi račune gde će da podigne tri prsta.Ako to bude uradio u Splitu,unapred se izvinjavam,i opraštam što je pomogao hrvatsku privredu snimajući spot za IDEU!
Preporuke:
0
0
33 subota, 27 mart 2010 18:54
hroničar @ Neško
Izgleda da sam baš uboo, i to u priču o reketu i katoličkom lobiju koji Đoković plaća. To naravno ne znači da se on preverio i da je postao katolik, niti je to neko od njega tražio, važno je da im daje novac i da revnosno ispunjava zahteve u pogledu nameštanja rezultata, kada na misteriozna način nekima iz tog lobija prepusti pobedu, zbog nameštanja bodova za listu. Pregledaj snimak iz Montreala i informiši se šta o crkvenom lobiju kaže Martina Navratilova. Još jednom, privilegije koje traži i dobija Đoković u Srbiji, niti traži niti dobija i nezamislivo je da traži bilo koja zvezda svetskog tenisa. I Federer i Nadal i Marej i Đoković su vrlo talentovani i dobri tenisere, ali je jedino Đoković iz samog vrha uključen u nameštanja rezultata. To je toliko očigledno da je i danas BBC objavio članak o čudnom porazu Đokovića i o teatralnom glumatanju šoka zbog prepuštene pobede u meču, nekom za mene anonimusu.
Preporuke:
0
0
34 subota, 27 mart 2010 21:22
Milos
Gradski parkovi su blago, neprocenjive vrednosti, koje pripada sadasnjim i buducim generacijama, pa se kao takvo ni na koji nacin ne sme uzurpirati i ni zbog koga. To sto su neki osioni primitivci to pokusali je i izazvalo strasno nezadovoljstvo i ogorcenje gradjana. Price da je to zapusten i prljav deo grada, samo su sramota za lokalnu vlast, koja je to zapustila iako se radi o sirem centru. Mozda je to i bila stategija, poput drugih privatizacija. Najpre se nesto, smisljeno zapusti i unakazi, pa se onda to mnogo lakse pretoci u privatno vlasnistvo... Ovaj slucaj je vrlo specifican, bas balkanski. Dok je praksa u svetu, da bogati i uspesni nesebicno pomazu i doniraju svoje sugradjane ili sunarodnike, nasi su sve alaviji i pohlepniji.
Preporuke:
0
0
35 subota, 27 mart 2010 22:02
Katarina
Bilo bi primerenije da su Dokovici izgradili neku sportsku salu ili teren i poklonili deci da i oni siromasni mogu da se bave sportom. Tako je Federer pomagao mlade sportiste u Svajcarskoj.
Preporuke:
0
0
36 subota, 27 mart 2010 23:00
tenn
Poštovani Đorđe, investitori u industrijskoj zoni za 1 ar plaćaju 4.000 EUR pa izračunajte koliko bi platili za 4 ha! Usput na 4 ha verovatno će zaposliti bar 1000 radnika. Da li će se na teniskoj akademiji zaposliti 100 ili 200, (ko to zna ?) da li će i koliko dece iz Kragujevca se zaposliti na TA. I još jedna bitna stvar koliko će dece iz Kragujevca moći da priđe teniskim terenima ili konkretno plati da igra? I poštovani, imam utisak da vi propagirate anti industrijski imidž, kao da nas je nešto stid industrijskih zona? Bez njih nema ni teniske akademije i mnogo čega drugog. Zapitajte se što Kragujevac nema bioskop, možda zbog činjenice da ima mali broj ili uopšte nema industrijskih zona...????
Preporuke:
0
0
37 subota, 27 mart 2010 23:14
Marija
Posle mnogo peripetija, dobra odluka Djokovica da odustanuu. Strasno bi bilo da su nam unistili Park. Ako zele da grade, doro dosli su, ali na druom mestu. Ima odlicnih lokacija u neposrednoj blizini, samo nam Park ne uzimajte.
Preporuke:
0
0
38 subota, 27 mart 2010 23:16
drabra
Nesto mi pade na pamet da bi tih 14 hiljada mladih, svesnih aktivista moglo da uzme metle pa da temeljno ocisti Kragujevac, da ukloni sve divlje deponije po okolini, da posumi i obnovi Sumarice....ili ce i dalje da bleje ispred kompjutera. Novak nije virtuelni produkt, on STVARNO igra tenis i pobedjuje i gubi ali jeste na licu mesta, ne zivi preko kompjutera i u kompjuteru.
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 28 mart 2010 11:49
Đorđe
''Anti industrijski imidž''!? Šta je to? Ako je to zalaganje za izgradnju fabrika u industrijskim zonama i samo fabrika, a ne teniskih terena, onda se u tom slučaju može reći da propagiram taj anti...Moja namera nije bila da razmatram sa vama cenu građevinskog zemljišta u Kragujevcu. To nisu radili ni zeleni aktivisti. Njima je stalo do ledine kao takve. Meni je žao što se u ovom slučaju jedan deo građana okupio oko ideje sprečavanja unapređenja života u svom gradu. Ovaj projekat, kao i većina ljudskih zamisli ima svoje loše i dobre strane. Kada se podvuče crta, Kragujevcu bi bilo bolje da ima tenisku akademiju i prateće komercijalne sadržaje (jedno bez drugog ne ide), umesto te zapuštene lokacije. Vremenom bi došlo i do poboljšanja sadržaja i izgleda gradskog bazena i fudbalskog stadiona itd. Sport je oblast privređivanja i društvene nadgradnje. I bioskop je stvar novca i duštvene, kulturne nadgradnje. Palanački duh nije preduzimljiv.
Zbog toga protivnici izgradnje TA, nisu izneli svoje viđenje uređenja datog prostora radi njegovog poboljšanja.
Zbog toga Kragujevac nema bioskop.
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 28 mart 2010 12:03
Dejan
@ Neško

Neško, možda ti nisi čuo, ali hroničar je u pravu, Novak jeste rekao upravo tako: Ja sam Srbin, a ne Hrvat, ali sve je to isto.

Pošto izgleda da živiš u Švedskoj verovatno Mats Vilander ili Stefan Edberg nisu simultano preveli tu rečenicu.

Problem kad raspravljamo o ovoj, pa i svim drugim temama, je što Srbi koji žive u inostranstvu znaju samo pola priče. Jeste, možda gledate RTS preko satelita, i verovatno pratite srpske internet medije, ali to nije isto kao kad živiš ovde.

Pre nego što staneš u odbranu postupka Srđana Đokovića, da li si uopšte čuo za Nebojšu Viškovića, jesi li slušao njegovo komentarisanje?

Verovatno nisi.

Poenta je da Srđan Đoković ne može da određuje na RTS-u ko će da komentariše teniske mečeve.

Jel` nam se ne sviđa?

Ne.

E, onda nema ništa od prava na prenos, gledajte reprize otpisanih.

Važi, a ti vrati taj hektar najbolje zemlje, na ušću Save u Dunav, koji smo ti dali.

Idi kod princa Renijea pa njemu postavljaj uslov.

To je slično gastarbajterskom mentalitetu. Tamo su manji od makovog zrna, rade najgore poslove, a onda leti dođu u polovnom Mercedesu u svoje selo, pa potroše čitavih 500 Evra na provod...široko!

Onda kad se vrati u svoju pečalbu rone suze dva meseca za onih 500 potrošenih Evra.

Mislim da sa sadašnjom Novakovom formom teško možemo da pobedimo u Splitu, pogotovu što je u Beogradu pokazao da mu užasno smeta ako nije "kamerna" atmosfera.

Neko iz hrvatskog štaba je bio u Beogradu, i video je koliko gubi živce na žamor iz publike. Splićani sigurno neće da se smire, da bi Novak mogao u tišini da se koncentriše.

Pratim ja tenis, ali mislim da ti nisi pratio prenos Dejvis kupa iz Beograda. Razlika je bila primetna, čak je izgubio i poen zbog druge opomene za lomljenje reketa.

Nemoj da misliš da ne volim naše sportiste, ali ovde nije u pitanju sport, na kome im skidam kapu, nego to što ovde zauzimaju nadmeni stav. Čak se priča da su teniserke uzele novac da bi igrale za Srbiju.
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 28 mart 2010 13:28
Bradra
Mislim da ste pogodili u sredu!Mladi treba da očiste Kragujevac,treba da se više druže i pogotovo vole.Gradska vlast u Kragujevcu nehotično je probudila taj inpuls da se 200-300 od gore pomenutih 14.000 odvoji i nađe u prirodi(parku) ,da se međusobno upozna lično i nadam se nastavi druženje i van virtualnog prostora.Onima koji večno žele vlast, veoma bi odgovaralo da što više mladih poveruje u virtualnu "realnost" koju im političari nude.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 28 mart 2010 22:55
Ratko
Ovo je samo jedan od mnogih marifetluka ljudi koji imaju monopol na odlucivanje, uticaj na medije i na neki volseban nacin ne podlezu organima nadleznim za sprovodjenje zakona. Zato su iziritirani gradjani morali da se sami organizuju i zastite od samovolje i terora, jer je Kragujevac vec postao urbanisticko ruglo zbog osionih, nestrucnih i podmitljivih ljudi. Sve cestitke kragujevackoj mladosti za suprostavljanje tiraniji.
Preporuke:
0
0
43 ponedeljak, 29 mart 2010 08:15
Zoran
Možda bi najbolji odgovor o celishodnosti cele priče sa poslovne strane mogao da kaže neki risk menadžer bilo koje poslovne banke.Očigledno da nije vreme ulaganja u nekretnine bilo koje vrste.O moralnoj dimenziji priče fejsbukovci su rekli sve.
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 29 mart 2010 13:01
Vozi Miško
"Čak se priča da su teniserke uzele novac da bi igrale za Srbiju."

Fudbaleri ne uzimaju novac da bi igrali za Srbiju? Na svetskom prvenstvu će igrati besplatno, samo za zastavu i grb? A naši košarkaši? Olimpijci? Čavić nije plivao za pare? Šta je tu neobično, loše, negativno...?
Preporuke:
0
0
45 ponedeljak, 29 mart 2010 14:47
MP
Kuba,Istočna Nemačka(dok je egzistirala),Kina,SSSR,ulagali u mnogo toga i dozvoljenog i nedozvoljenog u sportske uspehe, e da bi pokazali uspešnost celokupnog pre svega političkog sistema u svojim zemljama.Pitam se i da li je Srbija na ovakvom putu?
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 29 mart 2010 14:47
Danski Srbin
Za Dejana:

Secam se 1966-te godine, kada sam polazio u inostranstvo i kad mi je ,bliski rodjak - visoki funkcioner,na pitanje zasto ljudi moraju da idu u inostranstvo "trbuhom za kruhom", odgovorio da je to politika partije i da se tako smanjuje broj nezadovoljnika.
Kasnije je partiska propaganda radila na tome da se o nama govori i pise samo najgore.Polovinu deviznog priliva koje su dolazile od nas, zvali su doznake iz inostranstva i racunali ih kao prihodi od turizma.
Tako su Titovi propagandisti formirali famu o nama u koju vi sa zakasnjenjem ubaciste i g.Djokovica.
"SLICNO GASTARBAJDERSKOM MENTALITETU. TAMO SU MANJI OD MAKOVOG ZRNA,RADE NAJGORE POSLOVE, A ONDA DODJU U POLOVNOM MERCEDESU U SVOJE SELO,PA POTROSE CITAVIH 500 Eur. NA PROVOD ... SIROKO.
ONDA KAD SE VRATE U SVOJU PECALBU RONE SUZE DVA MESECA ZA ONIH 500 POTROSENIH EURA."

Ovakav nacin misljenja u ovo vreme od jednog ,racunam mladjeg coveka, da nije tuzan bio bi smesan. Pa ,covece,ta teza o gasarbajderima,je odavno pase. Ti o kojima Vi govorite su ,ako su zivi, penzioneri u svojim selima ,sa mnogo vecim penzijama od onih koji su ovakve fraze izbacivali u Titovo vreme,zive u luksuznim kucama i pokusavaju da na svoje sugradjane prenesu lepe manire koje su ,pored para, stekli u belom svetu.
Njihovi potomci su skolovani i rade daleko bolje poslove nego sto vasa zlobna masta moze da dokuci.
Vi bi da izblatite i ovo malo nas koji Srbiju pokusavamo da prezentujemo u boljem svetlu.
Na kraju, da zavrsim ,kod Vas je u pitanju zavist prema g.Djokovicu a i prema stotinama hiljada nas, koji smo imali pameti i hrabrosti da se pobrinemo o sebi i svojima.
Ako vam je za utehu zavist je ,nazalost,cesta pojava u nasem narodu i niste sami.
Preporuke:
0
0
47 ponedeljak, 29 mart 2010 15:17
Dejan
@ Vozi Miško

Normalno je da sportista dobije određenu nagradu za postignuti uspeh. Primera radi, Rusi su odredili nagradu za svaku medalju na Olimpijadi. Isto tako će i pobednik Svetskog prvenstva u fudbalu da dodeli igračima novčane nagrade. Mnoge zemlje unapred objave iznos nagrade za pobedu na Svetskom prvenstvu.

Potpuno je druga stvar kada neko USLOVLjAVA nastup za svoju zemlju određenom sumom novca.

Svako sa malo pameti i osećaja zna da razlikuje uobičajenu praksu nagrađivanja od odsustva stila i bednog ucenjivanja.
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 29 mart 2010 17:48
Pera
Za DANSKI SRBIN
Čini se da niste primetili bitne stvari.Đokvići su mogli sve to da urade na 200-300 metara od tog parka.Ne radi se o zavisti,radi se o civilizaciskom postupku i moralu.Zamislite da li bi Beograd dao da se pravi takav kompleks na Tašmajdanskom paru,ili Pionirskom ili na Kalemegdanu?Da ne govorim o Central parku u Njujorku a tamo je možda najbolje mesto na svetu!
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 29 mart 2010 20:14
Vozi Miško za Dejan
Niste u pravu i kada to neko kaže, nikako vam ne prija!

SVE o čemu pričate jednostavno NIJE TAČNO! I tvrdim da vi to jako dobro znate, kao i svi mi.

Svi sportisti, bilo gde u svetu, već za učešće u reprezentaciji svoje zemlje dobijaju određenu sumu, koja je unapred određena. Takođe, za svaki uspeh. To je postala praksa davnih 60-ih godina, uvođenjem profesionalizma u sport, kada je amaterizam postupno "proteran" iz svetskog sporta. Ta praksa je razrađivana decenijama i danas je toliko normalna stvar da sportisti koji trenutno nastupaju za reprezentativne selekcije i ne znaju za drugo. Naime, rođeni su u takvom sistemu!

Logično je da profesionalac traži novac za nastup u reprezentativnom dresu, jer živi od sporta! Vreme koje provede u državnoj selekciji mora da se plati, jer bi on za to vreme na drugom mestu zarađivao za život. Normalno je da se unapred odredi suma i sklopi ugovor o nastupu, kako bi obe strane znale uslove i da li ih mogu prihvatiti. Uostalom, zar mnogi sportisti ne nastupaju za druge zemlje?! Zbog toga se „dele“ državljanstva, „šakom i kapom“. Sve su to poznate činjenice svima koji iole prate sport, pa tako sigurno i vama. Ako je tako u celom svetu, zašto bi se u Srbiji pravio izuzetak?
Preporuke:
0
0
50 ponedeljak, 29 mart 2010 22:30
Jovan
Kada se pokrenula polemika oko novca u sportu, zna se da tu ima mnogo mutljavine. Posebno u fudbalu, kosarci, tenisu... Sto se Dokovica tice, bar onih koji vode porodicnu firmu, Srdjan i Goran, su postali nezajazljivi. Raspitajte se oko organizacije ATP turnira u Beogradu. Sve sto se placa, finansira Grad, Ministarstvo sporta, Telekom itd. a sve sto se zaradi od ulaznica, restorana, kafica, splava... ide Djokovicima. Uz to se vrlo neprimereno reklamira jedna politicka stranka, jer se tu sa njima slikaju Dilas, Tadic, Radujko, onaj advokat iz DSa... Malo su se zaigrali, pa su mislili da mogu i u Kragujevcu dobro da zarade unistavajuci Veliki park.
Preporuke:
0
0
51 ponedeljak, 29 mart 2010 22:48
Dejan
@ Danski Srbin

Mislim da ste trebali malo bolje da pročitate ova dva-tri komentara koje sam ovde napisao pre nego što donosite sudove.

Ja Đokoviću skidam kapu na sportskom uspehu. Ogromna je stvar biti teniser broj 2 na svetu. Sledećeg takvog nećemo videti skoro, osim ako Filip Krajinović ne napravi uspeh (brzo ćemo saznati).

Moj problem sa nekim našim sportisitma je ono što sam napisao, a što je verovatno promaklo Srbima u inostranstvu:

1. Ana Ivanović i Jelena Janković su se slikale sa Bilom Klintonom.

Na slici Ana i Jelena se smeškaju kao sa dragim ujkom, a ono čovek koji nam je naneo najveću nesreću u skorijoj istoriji. Razumem i prijeme i protokol, ali ovo je klasična "fotografija za uspomenu". Mogle su da eskiviraju fotografisanje. Ako je neko vaspitan jedno zrno u patriotskom duhu, on zna šta za Srbiju znači taj "čovek".

2. Sa velikim i časnim izuzetkom Čavića i Đokovića potpuno ćutanje o nezavisnosti Kosova...
Preporuke:
0
0
52 ponedeljak, 29 mart 2010 23:18
Dejan
3. "Uslovi" Srđana Đokovića

To nije vezano samo za pitanje komentatora Viškovića, nego je ne tako davno Đoković senior zapretio da Novak neće da nastupa na Dejvis kup utakmici za Srbiju zbog nekog, koliko se sećam, spora sa Nikolom Pilićem.

Čovek je mnogo sebi dao za pravo u zemlji koja njega ničin nije zadužila, a bogami ni on nije zadužio nju.

Damir Dokić je iz protesta legao na trotoar i zaustavio saobraćaj u Melburnu zbog Jelene, ne znam zašto je to uradio, ali je makar pokazao da je svugde dosledno isti. Ne kao neki koji svoju bahatost i osionost tempiraju prema zemlji u kojoj se nalaze.

4. Totalno odsustvo želje većine košarkaša da zaigraju za Srbiju, sa časnim izuzetkom Krstića i Teodosića.

Toliko o stavu "Vozi Miška" da su naši sportisti plaćeni za nastupanje u reprezentaciji. Po njemu čast da igraš za svoju zemlju se svodi na neku sitnu "kintu" koju naši savezi mogu da plate. Da se igrači plaćaju, imali bi ugovore, ne bi dobijali pare na ruke, kao na pijaci. U ugovorima bi stajale i klauzule koje bi regulisale kazne za disciplinske prekršaje, poput Radmanovićevog ponašanja kad je Pešić bio trener reprezentacije.

5. Divčeva "ljutnja" što su ga pozvali u vojsku. Ulaz u paviljon moje kasarne je bio oblepljen umrlicama momaka koji su dali život u odbrani Srbije. Red za redom - "poginuo na braniku otadžbine". Na hodniku ispred spavaone je stajala pesma posvećena kosovckim božurima, ispisana od nepoznatog vojnika. Dostojna je bila da je Vasko Popa napiše. Pozoveš sportske primadone iz sveta, a oni se još naljute. Ništa oni nisu bolji od svih tih momaka koji su se stvarno žrtvovali za Srbiju.

Problem je što Vi G-dine Danski Srbine (kako to gordo zvuči), sa tim svetskim manirima, branite ono što ne može da prođe nigde osim u banana državi. Braneći stav da su svi jednaki, branimo i temelj Srbije kao ozbiljne države, koju ne može svaki bahati tip da uslovljava.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 30 mart 2010 00:50
Markoz
Dejane, slažem se u potpunosti! Hiljade mladića su ginili za Srbiju, a njihova najveća žrtva se ne broji niti se ikada i brojala. Da smo mi zemlja kao što nismo, svako jutro bi na svakoj televiziji na početku programa išla pesma o Kosovu, a ne rezultati odigranih mečeva i raspored latino-američkog smeća.

Naši teniseri se slikaju s Klintonom i reklamiraju hrvatske dućane. Šta još reći?!
Preporuke:
0
0
54 utorak, 30 mart 2010 01:21
Dejan
@ Markoz

Upravo tako. Svaki dan treba da se podsetimo da Kosovo treba da vratimo. Pročitao sam nedavno da su se u mađarskim školama u toku 1930-ih đaci pred početak škole svaki dan molili da se poništi Trijanonski sporazum. Delovalo mi je preterano, ali to pokazuje nacionalnu traumu zbog gubitka teritorija. Mi se ponašamo kao da se ništa nije desilo.

Sportisti bi makar mogli ovde u Srbiji da zucnu koju reč o Kosovu, da pokažu da su Srbi.

Umesto toga preovlađuje to vaspitanjem nametnuto stanovište da im Srbija nije pomogla na putu ka vrhu.

Kao da je država dužna da servisira ambicije roditelja da njihova deca postanu vrhunski košarkaši/odbojkaši/teniseri.
Preporuke:
0
0
55 utorak, 30 mart 2010 16:08
Vozi Miško
Dejane, posvađan si sa činjenicama!

To o čemu pričaš se nalazi isključivo u tvojoj glavi i nema blage veze sa stvarnošću. Informiši se u bilo kojem savezu, nije bitno o kom se sportu radi. Svi savezi imaju pravilnike o učešću u državnim selekcijama, učešće se plaća, a uspesi posebno. Medalje na velikim takmičenjima plaća država, tj.vlada. I to je NORMALNO!

Evo, recimo, zamisli da tebe kao advokata „državni advokatski selektor“ pozove mesec dana na pripreme i mesec dana na „svetsko advokatsko prvenstvo“ ili „olimpijske advokatske igre“. Da li bi bilo u redu da ti učestvuješ besplatno, samo da bi branio državne boje? Ko bi ta dva meseca izdržavao tvoju porodicu? Sportisti su profesionalci, karijere završavaju u tridesetim godinama života, često osakaćeni zauvek. Zamisli, na „svetskom advokatskom prvenstvu“ oboliš od svinjskog ili nekog sličnog gripa i zbog posledica bolesti više ne možeš da se baviš advokaturom, a ni penziju nisi stekao! Nemaš ugovor, svi iz „advokatskog saveza“ i državne selekcije operu ruke i ti na prosjački štap.

Nisu sportisti krivi za sistem, nisu ga oni smislili!
Preporuke:
0
0
56 utorak, 30 mart 2010 21:33
Radovan
Dobar clanak, a i komentari su vrlo kvalitetni. Ima i nekih losih i neprimerenih stvari u ponasanju nasih sportista, ali to ne treba uzeti za preveliko zlo,jer su mladi, neiskusni, nekad brzopleti, pa se dogodi neki pogresan potez. Zato su Dokovici seniori dovoljno zreli, ali nekorektni, koristoljubivi bez mere, osioni, da izazivaju gnusanje u sportskoj javnosti.
Preporuke:
0
0
57 sreda, 31 mart 2010 18:06
Mile
Vidm Đokovićima nude placeve na sve strane Zlatibor,Niš,Pirot,Lazarevac,a oni ne prihvataju.Očigledno da nigde osim Beograda(a i tu još ne grade)ne postoji ekonomski interes za takav posao.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 01 april 2010 17:28
prokleta avlija
od kada su đokovići(otac ili sin-svejedno) proterali i zabranili najboljeg sportskog novinara NEBOJŠU VIŠKOVIĆA ne treba verovati u njihov profesionalni,mentalni,intelektualni i moralni kapacitet.tako se ta bahatost srpskog genoma pojavljuje,potrvrđuje,ponavlja o pokreće uvek nove kulturne zločine i slepe psihološke mrlje na raznim-svim mestima i to direktno na telu srpskog socijusa.čim neko u srbiji stekne,i to,naravno,najpre silom i lukavstvom,a ne mudrošću,društvenu moć,odmah,počinje,izgleda instinktivno,dakle darvinistički,da je učvršćuje tako što proganja,mrcvari,isteruje,...druge,drugačije,često,samo mudre ali ne i lukave.jednostavno u srbiji od VIŠKA-boli glava,umesto da je obrnuto.e,pa,i đokovići bi da daju VIŠAK,ali im se,očigledno,i njima to obija o glavu;prokleta avlija sa prokletim narodom se nastavlja i svaki javni čovek na nekoj funkciji je dao svoj doprinos ovom kafkijanskom procesu,jer da nije,ne bi bio u javnosti.i treba da nestanemo,zato ne volim što to kažem,ali hvala čedi,tadiću,sonji i svim kandićkama koji rade na tome da nestanemo;i treba!jer,prokleta avlija-nema alternativu!
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 01 april 2010 22:17
Sinisa
Cestitke g. Puricu i Kragujevcanima. Bilo je krajnje vreme da neko otvoreno digne glas protiv, sve prisutnijih, zloupotreba ljudi iz vlasti i onih koji su uvezani sa njima u interesno-promotivnim poslovima, na stetu gradjana.
Preporuke:
0
0
60 petak, 02 april 2010 08:13
Znači
Đokovići odustali:
Nije im se isplatilo jer nemaju od koga da dobiju novac za najveći deo parcele,a o teniskom turniru najviše kategorije smešno govoriti posle istog takvog u Beogradu,što je od početka bio njihov cilj.Političkom pričom Srđan Đoković uvlači sina u klizavu oblast.
Kragujevačka vlast izgubila mogućnost da i dalje priča priče o svetskim turnirima i neviđenim spektaklima i zapošljavanjima koji bi se događali u gradu i u koje su samo veoma naivni mogli da veruju,jer je Beograd od početka bio cilj Đokovića.
Zauzvrat kragujevačka vlast dobila priliku da sve svoje javašluke i neuspehe svaljuje na SNS,namerno zaboravljajući ulogu mladih i fejsbuka koji im je "došao glave".
Najvažnije mladi sačuvali park i napravili prve nesigurne korake ka civilnom društvu gde se najvažnije odluke donose uz konsultacije i voljom građana.
Preporuke:
0
0
61 utorak, 06 april 2010 13:35
gaga
g.Puriću...
Zašto nam ne objasnite,imam utisak da sve znate,u čemu je razlika između novca koji je Đokovićev i onoga koji poseduje Miško(tako mu Vi tepate)...dok nam to objasnite svima,nama,će biti jasno zašto poštovana porodica Đoković ne gradi u Kragujevcu nego u BG.Zarad tih istih razloga ni jedna poštovana porodica to u Kragujevcu neće...tj. kada nam Vi objasnite shvatićemo da ne može.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner